Usługi, które mogą być świadczone w ramach umowy serwisu i wsparcia technicznego:
- Codzienna archiwizacja danych na zewnętrzny serwer w serwerowni firmy MedLAN.
- Pełne wsparcie techniczne dotyczące funkcjonowania i konfiguracji systemu PatARCH (telefon, e-mail, fax).
- Uruchomienie zdalnego serwera systemu PatARCH w serwerowni MedLAN na czas naprawy serwera (w przypadku awarii).
- Wsparcie świadczone także przy użyciu narzędzi zdalnego dostępu. Klient musi zapewnić ciągły dostęp do serwera oraz przez zdalny pulpit do terminali klientów na czas sesji świadczenia pomocy technicznej.
- Aktualizacja dodatku obsługującego wydruk w przeglądarkach internetowych.
- Poprawki, usprawnienia i rozszerzenia funkcjonalności wg życzeń klienta.
- Szkolenia personelu z obsługi programu.
- Zaimportowanie dotychczasowych badań wykonanych przez pracownię do nowego programu.